|
Próbálom
leírni, suttogni, ... kiáltani nektek,
hogy "odafönt" minket SEMMIBE VESZNEK!
S akik ma IGEN-t mondtok az orbáni CSOK-ra,
Meghurkolt KÖTELET HAGYTOK
a jövő generációkra!
(TDT)
|
|
|
A rendszerváltás
hajnalán 1989. november 26-án, 4.5 millióan EGY EMBERKÉNT
vettünk részt a "négyigenes" népszavazáson,
hogy fontos kérdésekben
EGYÜTT DÖNTSÜNK a JÖVŐNKRŐL.
A rendszerváltás után
három évtizeddel ugyanezt MIÉRT
NEM TEHETJÜK MEG ?!
... amikor gyermekeink, unokáink,
a felnövekvő generációk,
az egész magyar társadalom jövőjéről van szó!
SZERETNÉM ... nem csak "súgni,
szájon és fülön",
hanem KIÁLTANI ... "Mindnyájatoknak,
egyenként, külön",
hogy a családok valódi otthona helyett,
MOST négy
NEM-ről
szól a CSOK, mert
MEGINT ÁT VAGYUNK
VERVE ... MI (kis)EMBEREK!
Tudjátok meg,
hogy ez ma már nem csak gyanu:
az orbán-matolcsy
CSOK = CSak
Ocsmány Kamu!
(röviden CSak OcsKamu)
. . .
|
1.
NEM szól a kormánypropaganda arról, hogy
...
Orbán
CSOK-ja már több mint 10 éve, 2005-ben
megfogant Matolcsy György fejében. Igaz, hogy a 2005-ben Matolcsy
György nevével fémjelzett, Kutatási zárójelentésnek álcázott
SZELLEMI TORZÓ, még az EURÓPAI OTTHONTEREMTÉSI PROGRAM
(rövidítése: EurOP) címet viselte.
Mivel
ezt a Kutatási zárótanulmányt (még) a mai
napig nem titkosították, ezennel közreadom az eredeti tanulmány
szövegét, okulásként annak végiggondolásához,
hogy milyen szellemi torzókra épülnek ma, az egész magyar társadalom
jövőjét generációkra meghatározó döntések!
(A
szövegben a könnyebb áttekinthetőség elősegítésére, sárgával
kiemeltem bizonyos részeket és piros
alapon fehér betűkkel
kritikai megjegyzéseket fűztem hozzá. A tanulmány a jobb oldali fekete
mezőben a kézzel mutatott képre kattintva olvasható!)
Több
mint 10 éve ez a kutatási zárótanulmány saját definíciója
szerint, stratégiai koncepciónak készült, ezért hát napjainkban
feltehetők a következő kérdések:
- Az EurOP-2005 "stratégiai programot" miért tartották 10
évig ... és tartják a mai napig titokban?
- A fidesz 2010-es hatalomra kerülése után, miért tartott 5 évig orbán
és matolcsy násztánca (pávatánca), amelynek álságosan torzszülött
gyermeke, a gondolatban már 10 éve megszületett, ... és 2016-ban
bevezetésre kerülő CSOK?
Persze
ezt az EurOP-2005
"tanulmányt" olvasva érthető, hogy a már több mint 10 éves
"újszülött" fogantatását a PR politikájára oly büszke hatalom
titkolja. Hiszen nem lehet büszke egy olyan stratégiai programot megalapozó
"kutatási tanulmányra",
amely éppen a 2005-2015-re vonatkozó HAMIS TRENDEKET és teljes
társadalomelméleti fogalomzavart tartalmaz.
Ezért csupán a politikai szlogenek tömegére épülő,
ORBÁN-MATOLCSY-TÁRSADALOM vízióját írja le,
amely sem a tudomány, sem a társadalompolitika
szakmai követelményeinek NEM FELEL MEG,
így erre csak az unortodox gazdaságpolitikához hasonló, TORZ TÁRSADALOMPOLITIKA
ÉPÍTHETŐ!
Mindez
TITOKBAN történik, az érintett magyar családok, sőt a szakmai szervezetek
megkérdezése nélkül, azaz a magyar társadalom feje fölött
!
... és lám, "hirtelen" (10 évnyi titkos
terhesség után) napjainkban napvilágot lát, a régi kollégiumi
orbán-matolcsy szerelemben fogant torzszülött CSOK!
... ami CSak
Ocsmány
Kamu
(röviden CSak OcsKamu)
... hogy miért?
ITT elolvasható:
A matolcsyféle
EurOP-2005
"kutatásnak" álcázott tanulmány:
HAMIS magyarországi TRENDEKET mutat be a 2005-2015 időszakra
vonatkozóan,
a döntéshozók MEGGYŐZÉSÉRE az EU valódi stratégiájára
hivatkozik,
- amely a hamisan bemutatott magyar
trendek miatt
- Magyarországra egyáltalán
NEM ALKALMAZHATÓ!
Így a II. és III. fejezet "stratégiai céljai" és "koncepciói"
(a IV. fejezet stratégiai eszközeivel),-HAMISAK
és csak a TÁRSADALOM KÁRÁRA MEGVALÓSÍTHATÓK!
A Magyarországi valódi TRENDEK GYÖKERES ÁTALAKÍTÁSÁHOZ azonban,
- EURÓPAI MÓDON KELL(ene) GONDOLKODNI
az OTTHONTEREMTÉSRŐL!
|
A matolcsyféle
EurOP-2005
tanulmány egyértelműen megmutatja,
hogy Matolcsy György unortodox téveszméit már több
mint 5 évvel a 2010-es hatalomra kerülésük előtt tudatosan
megalapozta.
Ugyanakkor, eme gazdasági és társadalompoltikai
TORZÓ
ismeretében, a nyilvánossággal rendszeres kapcsolatot
tartó
gazdasági szakemberek és társadalomkutatók
el nem évülő felelőssége,
hogy NEM EMELTÉK FEL HANGJUKAT, valamint NEM TÁJÉKOZTATTÁK
(és a mai napig sem tájékoztatják) a félrevezetett
nyilvánosságot arról,
hogy MILYEN VESZÉLYEKKEL JÁR,
ha a HATALMAT és Magyarország kasszakulcsát,
ilyen SZELLEMI TORZÓKRA ÉPÍTŐ VEZETŐK KEZÉBE ADJÁK !!!
|
Matolcsy
György legnagyobb BŰNE
nem az, hogy már 2005-ben TUDATOSAN
TÉVEDETT!
… hanem az, hogy a
magyar társadalom feudális kettészakadását
eredményező tévedéseit,
"unortodox gazdaság és társadalompolitika" néven,
Orbán Viktor hatalmi támogatásával,
viktatorikus módszerekkel 2010. óta MEGVALÓSÍTJÁK!
FIGYELEM!
2016-ban, a rezsicsökkentéshez hasonló PR fogásként
bevezetésre kerülő CSOK programmal (CSaládi
Otthonteremtési Kedvezmény)
NEM a CSALÁDOK valódi
OTTHONTEREMTÉSÉT oldják meg,
hanem újabb generációkat tévesztenek meg,
és életre szóló adósságba kergetik
az amúgy is nehéz helyzetben élő, kiszolgáltatott családokat,
valamint az államkasszát!
|
Akit
zavarnak a kritikai megjegyzéseim,
az alábbi kis képre kattintva elolvashatja
a matolcsyféle érintetlen szöveget!
|
|
A tulajdon alapvető
tulajdonsága,
hogy a tulajdonos szabadon használhatja
és rendelkezhet vele (beleértve
az elidegenítést is).
Mivel az embereknek, családoknak a lakhatás
(családi otthon) társadalmi létfeltétel,
ezért a lakásingatlan esetében a tulajdonnak csak a "szabad
használat" tulajdonsága érvényesül!
Hiszen elidegenítés esetén,
másik lakásról kell gondoskodni. Ellenkező esetben
"gazdag hajléktalanná" válunk.
A hajléktalanság azonban
NEM társadalmi státusz, hanem egyfajta "kényszer társadalmon
kívüliség".
A lakás (mint CSALÁDI OTTHON)
olyan
VIRTUÁLIS MAGÁNTULAJDON,
mintha valakinek
egyetlen ruhája van!
Azt szabadon eladhatja,
de az érte kapott pénzt
csak meztelenül költheti másra,
mint ruhára.
|
2.
NEM felel meg az európai trendnek a CSOK
...
----------- ... sőt éppen ellentétes azzal
!
Nem
véletlen, hogy míg a 10 évvel ezelőtti
matolcsyféle EurOP-2005
"tanulmány",
ha hamisan is, de címében tartalmazta az "európai" jelzőtt,
addig ez 2016-ra még a szóhasználatból is elmaradt, és egyszerűen CSOK
lett belőle, azaz CSaládi Otthonteremtési Kedvezmény. De még ezzel a
három szóval is baj van, mivel egyik mögött sincs valódi tartalom!
Nem
véletlenül, nem beszél a CSOK-os
kormánypropaganda arról, hogy Dr.
Matolcsy Károly vezetésével (aki
Matolcsy György kiterjedt
nemesi családfája ellenére csak névrokona)
már 2004-ben
komoly szakértői tanulmány készült Észak
és nyugat európai bérlakás rendszerek tanulságai
címmel, amely valódi kutatások alapján mutatta be a
valódi európai trendeket.
Ez a tanulmány rámutatott arra, hogy a
kispénzű családok otthonteremtését
valójában a BÉRLAKÁS RENDSZER OLDJA MEG!
Ebben a megoldásban akár a 2002-es, akár az ezzel teljesen egybecsengő
2004-es európai adatok alapján Magyarország (szégyenteljes) rekord 9%-os
értékkel állt az utolsó helyen! Sőt, az államilag TÁMOGATOTT BÉRLAKÁSOK
arányát tekintve, már fel sem került a grafikonra (lásd az alábbi harmadik
ábrát)!
(A
nagyításhoz KATTINTS a
grafikonokra!)
-------
------
|
|
Nem véletlen, hogy bár a
matolcsyféle EurOP-2005
"kutatási
zárójelentés" a Társaság
a Lakásépítésért Szervezet megbízásából
2005. januárban elkészült, szinte ezzel egyidőben, ugyanennek a témának
a kidolgozására, a bécsi
IIBW kutatóintézet kitűnő nemzetközi szakemberekből álló
csapata kapott megbízást A Társaság a Lakásépítésért Lakásfelújításért
Egyesülettől (TLE). Pontosan 1 évvel a matolcsyféle
EurOP-2005
"kutatási
zárójelentés" után,
2006. februárjában elkészült a TLE Megvalósíthatósági
tanulmánya, melynek címe:
Közhasznú
bérlakásszektor bevezetése Magyarországon.
2006.
áprilisában a Novotel Budapest Centrum szállodában megrendezett
kerekasztal-beszélgetésen dr. Wolfgang Amann, a bécsi IIBW GmbH szakértője
és Seres László a Wienerberger építésze ismertette az elkészült megvalósíthatósági
tanulmányt, melynek leglényegesebb állításai:
Magyarországon
a bérlakások 9%-os aránya igen alacsony, Kelet-Közép-Európa és Nyugat-Európa
országaiban ez az érték jóval magasabb. Az EU-tagállamok átlagos bérlakás
aránya 35%, Németországban 58%, Svájcban 65% bérlakás. (lásd
a fenti grafikonokat!)
A
bérlakásépítés elősegíthetné az építési minőség javulását -hiszen itt
az épületet az kezeli a későbbiekben, aki épített - és az építőipar
stabilitását is, kiegyensúlyozó hatással lenne a fellendülő, majd visszaeső
periódusok hullámzására.
A
bérlakások építésére -holland, osztrák és német példákra hivatkozva-
közhasznú társaságok alapítását tanácsolják, amelyek kötelezve lennének
a költségalapú árképzésre. Korlátolt nyereségtermelésű társaságokként
működnének, nyereségüket vissza kellene forgatniuk az újabb beruházásokba.
Az
a cél, hogy azok számára is lakásmegoldást kínáljon az új modell, akik
nincsenek abban a helyzetben, hogy lakástulajdonhoz jussanak.
A
tanulmány felvázolja a Magyarországon megvalósítható közhasznú bérlakás
szektor jogi keretét, valamint annak gazdasági működőképességét.
A
modellszámítások alapján ez a finanszírozási variáció - relatív csekély
mértékű és hatékonyan felhasznált állami támogatás mellett - széles
rétegek számára is elfogadható bérleti díjat eredményez.
MINDENKI TUDJON
RÓLA,
hogy a lakásépítés kedvezményes áfakulcsa
sem a CSOK program találmánya, ugyanis
éppen 10 éve, ez
a 2006. áprilisában
a Novotel Budapest Centrum szállodában megrendezett kerekasztal-beszélgetés,
a résztvevők
beszámolója szerint, így zárult:
"A találkozó összegzéseként Pettkó András, az MDF
parlamenti képviselője kiemelte, hogy a jelenlévő pártok mindegyike
támogatja a kedvezményes áfakulcsot a szociális lakásépítés esetén.
Így annak -a választásokat követő- parlamenti elfogadása leghamarabb
május végére megtörténhet."
Nem
véletlen, hogy ennek a 2006-os tanulmánynak
a valódi európai trendekre épülő megállapításai NEM a matolcsyféle
EurOP-2005
"kutatási
zárójelentés" politikai szlogenjeit,
hanem a 2004-es, Dr. Matolcsy Károly által készített tanulmány megállapításait
erősítik meg. A 2006-os TLE Megvalósíthatósági tanulmány
Összefoglaló fejezete
olyan javaslatokat fogalmaz meg, amelyek a fenti grafikonokon bemutatott
szégyenteljes magyar lakhatási rekordokat,
fokozatosan az európai trendekhez közelítik, és a
MAGYAR CSALÁDOK MILLIÓINAK BIZTOSÍTANAK VALÓDI OTTHONTEREMTÉST!
|
|
Nem véletlen, hogy a 2006-os Közhasznú
bérlakásszektor bevezetése Magyarországon
megvalósíthatósági tanulmányt készítő szakmai szervezetekből
álló konzorcium, miután a példásan kidolgozott javaslataik 8 éven át
a kormányok részéről süket fülekre találtak, 2014.
október 6-án Nyílt levelet írtak Orbán Viktor részére,
amelynek Tárgya: Javaslat az Otthonteremtési Tanácsadó Testület
újjáalakítására.
A levél alig több
mint fél évvel a CSOK program meghirdetése
előtt született és a szakmai szervezetek jogos aggodalmát, ugyanakkor
jószándékú segítőkészségét mutatta. Íme néhány részlet a nyílt
levélből:
"Ezúton is felajánljuk Miniszterelnök úrnak szervezeteink segítő
közreműködését, szakmai támogatását és munkáját."
"Jelen
levelet megküldtük Lázár Jánosnak, a Miniszterelnökséget vezető miniszter
úrnak és Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter úrnak is."
"Bízunk
benne, hogy az újonnan összehívott Otthonteremtési Tanácsadó Testület
értékes hozzájárulást tud nyújtani a magyar családok jövőjéhez, valamint
ahhoz, hogy a fiataljaink Magyarországon tervezzék és találják meg otthonaikat,
jövőjüket."
SZOMORÚ,
hogy e nyílt levél címzettjei (országunk vezetői)
erre a NEM POLITIKAI ALAPON kinyújtott tiszta szakmai kézre,
néhány hónap múlva, a szakmát és a magyar embereket megkerülve,
az orbán-matolcsy CSOK-kal válaszoltak,
amely a fentiekben bemutatott
(ám a magyar társadalom elől a mai napig ELREJTETT!)
EurOP-2005 szellemi torzó "tanulmányra" épül!
|
|
Az SEM VÉLETLEN, hogy az előzőkben
idézett 2006-os nemzetközi TLE tanulmány készítői, éppen a CSOK
program meghirdetésének évében, azaz 2015-ben,
egy szakértői szervezetekből álló konzorcium keretében OTTHONTEREMTÉS
2015. címmel, egészen friss adatokkal alátámasztott tanulmányt
készítettek.
Nehezen értelmezhető másként ez a lépés, mint a valódi szakmai
szervezetek aggodalmaként, hogy az otthonteremtés generációkra
kiható társadalompolitikai (és gazdasági) CSOK
programja, a 10 évvel korábban is aggályos matolcsyféle EurOP-2005
"tanulmányra" épül.
Az
OTTHONTEREMTÉS
2015. tanulmányt a TLE 2015.
március 26-án Közlemény
kíséretében adta közre,
amelynek nyitó mondata: AZ OTTHONTEREMTÉS
NEM HAVI NAGYBEVÁSÁRLÁS
Majd zárszóként így fogalmaz:
"Nemzetközi összehasonlításban
a bérlakásépítések aránya is drámai: 2013-ban mindössze 158 darab bérlakás
épült,
és az idén sem várható sokkal több. Az állam nem vesz részt ennek a
szegmensnek a gondozásában. Elcsúszott Magyarországon a szociális lakásépítések,
bérlakásépítések fogalmának meghatározása. Itthon a szociális lakásépítést
összekeverik, illetve azonosítják a marginalizálódott csoportok lakásellátásának
kérdésével. Mindkettő szükséges!
Valójában nincs szociális lakásépítés, bérlakásépítés - a Nyugat-Európában
használatos értelemben, amelybe beleértendők a családalapító, pályakezdő
fiatalok számára épülő lakások is. Ha megnézzük a kormány demográfiai
törekvéseit, akkor egyértelműen választ kellene adni ennek a korosztálynak
a lakásigényeire. A TLE kutatásai, amelyeket egyetemisták körében végzett,
egyértelműen azt mutatják, hogy a fiatalok korábban alapítanának családot,
illetve nagyobb arányban képzelnék el Magyarországon a jövőjüket, ha
megfelelő otthonteremtési támogatáshoz jutnának, lennének minőségi,
megfizethető bérlakások. " (TLE Közlemény, Budapest,
2015.03.26.)
Ezzel indította
útjára az OTTHONTEREMTÉS
2015. tanulmányt, amely az aktuális európai kitekintésre és
a mai magyarországi helyzet pontos elemezésére alapozott, részletesen
kidolgozott, konkrét megvalósíthatósági számításokon alapuló javaslatokkal
állt elő.
Szintén a döntéshozók és nem utolsó sorban a magyar
társadalom szakmai információkkal, elemzésekkel és javaslatokkal való
ellátására hozták létre a http://www.igylakunk.hu
honlapot, amelynek szakmai partnere az 1996 óta működő Társaság a Lakásépítésért
Lakásfelújításért Egyesület (TLE). A honlap mottója:
"Célunk ezzel a honlappal, hogy a hazai problémákra felhívjuk
a figyelmet,
eloszlassuk a tévhiteket, megoldási javaslatokat mutassunk be."
A honlap a kormány
által keltett információs vákuumot is igyekszik kitölteni, így például
naprakész és az érdeklődők szempontjai szerint rendezett információkat
és kalkulációkat tartalmaz a lakásépítésről, a bérlakásokról, vagy éppen
a CSOK programról is: http://www.igylakunk.hu/blogok/item/767-keves-a-csok-nak-megfelelo-ingatlan
|
|
3.
NEM AKARJÁK tudomásul
venni a
MATOLCSIZMUS hívői,
--------------------- hogy a családalapú
(európai) társadalompolitikában, a
----- CSALÁDI OTTHON
.(lakó)ingatlan
TULAJDON !!!
Mint sok más társadalmi
és gazdasági mutatóban, a ROSSZ REKORDOK fűződnek Magyarországhoz. Európa
legfejlettebb országaiban az emberek 40-65%-a bérlakásban lakik. Magyarországon
1990. után abszurd lakás privatizáció következett be, majd az állam
teljesen kivonult a bérlakás építésből, mindezek eredményeként Magyarországon
napjainkban is, a bérlakások aránya alig éri el a 9%-ot!
Mi vagyunk a világ legtöbb (kényszer) lakástulojdonosának és (kényszer)
kisvállalkozásának az országa. Mindkettőnek óriásiak a társadalomban
és gazdaságban érzékelhető NEGATÍV (visszahúzó) HATÁSAI (pl. az életre
szóló eladósodás, vagy a munkaerőmobilitás teljes hiánya!).
ÚJRA
ÉS ÚJRA MONDJUK KI, ---------------
hogy a CSALÁDI OTTHON NEM AZONOS a MAGÁNTULAJDONÚ
LAKÁSSAL! ----
Az igazi OTTHONTEREMTÉSI társadalompolitika lényege: ----------------
DRÁGA LAKÁSTULAJDON HELYETT, ------------
Olcsó Bérlakás
a CSaládoknak!
Vagyis
orbán-matolcsy CSOK-ja helyett OBCs!
A
fentiekben bemutatott európai trendekre épülő
minden valódi szakmai tanulmány és javaslat ELLENÉRE
a CSOK program alattomos módon becsempészve,
azaz kimondatlanul,
a matolcsyféle EurOP-2005
"kutatási
zárójelentés"-re épül!
Íme néhány árulkodó idézet a matolcsyféle "tanulmányból":
(a pirossal kiemelt kritikai
megjegyzéseim, a fekete mezőben elhelyezett képekre kattintva olvashatók!)
"Az
EurOP koncepciója és javasolt eszközrendszere … a magántulajdonú saját
otthont tekinti a lakáspolitika döntő elemének." (Matolcsy
EurOP-2005, 48.o.).
"Az
öngondoskodás az új stratégiai koncepcióban azonos a saját otthon megteremtésével.
… döntően nem az államnak, az önkormányzatnak, a non-profit szektornak
vagy bármelyik más gazdasági szereplőnek az elsőrendű
felelőssége az egyének és családok otthonteremtése, ez alapvetően az
egyének és családok feladata, …"
(Matolcsy 2005, 53.o.)
"Az
állam lakáspolitikai támogatása ezért lényegében előrehozott nyugdíjtámogatást
jelent, ahol egy mai otthonteremtés egy egész életre szóló beruházást
is jelent. … az aktív korban állami segítséggel lehetővé tesz olyan
vagyonfelhalmozást,
amelyet a nyugdíjas évtizedekben lehet felhasználni." (Matolcsy
2005, 54.o.)
"A
koncepció abból indul ki, hogy az évi 40-50 ezer új otthon megépítése
olyan húzóerőt jelent az ingatlanpiacon, amely a társadalom nagy csoportjait
érdekelté teszi a lakás mobilitásban." (Matolcsy 2005,
55.o.)
"Jelenleg
az üzleti szektor esetében egy olyan készlet jellegű lakásállomány halmozódott
fel, amely értékesítésre vár,
de ez a kínálat nem találkozik a kereslettel, mert a potenciális kereslet
legnagyobb részét kitevő fiatal pályakezdők és fiatal családok a saját
erő hiányában nem tudnak valós kereslettel fellépni." (Matolcsy
2005, 69.o.)
"…
az államháztartás számára az EurOP bevezetése nem nullszaldós, hanem
100 %-os többletbevételt hoz." (Matolcsy
2005, 70.o.)
"Az
EurOP javaslatainak összeállításakor döntést kellett hozni arra vonatkozóan,
hogy a magyar hosszú távú lakásstratégia alapvetően a tulajdont, vagy
a bérletet állítsa középpontjába. Javaslatunk szerint a tulajdon megszerzését
kell az állami lakáspolitikai támogatási rendszer középpontjába állítani."
(Matolcsy 2005, 82.o.)
|
|
4.
NEM a 3 millió kispénzű CSALÁD
-------------------- OTTHONTEREMTÉSÉRŐL
szól a CSOK!
NYÍLTAN
MONDJUK KI, hogy a CSOK az
orbáni pávatánc közben tett, számtalan eddigihez hasonló
HAZUG ÍGÉRETEKBE
rejtett üzenet, amivel eltakarják, hogy tulajdonképpen a "szocpol"
lakástámogatási rendszerének reinkarnációjáról van szó!
A
CSOK NEM OTTHONHOZ, hanem MAGÁNTULAJDONHOZ
segíti a jómódúakat,
miközben a kispénzű családokat a (virtuális) MAGÁNTULAJDON egy életre
eladósítja!
Akárcsak
a devizahitelesek "végtörlesztése", az állami földek "nyílt"
árverése, a trafikok "nyílt" pályáztatása, az egykulcsos SZJA,
a PR "rezsicsökkentés", a világrekord 27%-os ÁFA, stb. ...
a CSOK is a jómódúak,
vagy inkább a pénzes befektetők, az orbániai új arisztokrácia kiváltságos
játéka!
A
valódi európai trendeket tükröző fenti szakmai anyagok alapján, a magyar
családoknak joguk van, a valódi otthonteremtést támogató
társadalom és gazdaságpolitikát követelni a kormányon lévő hatalomtól!
Vagyis az állam
a polgárai által befizetett adóforintok egy részét bérlakásokra, azaz
magukra az EMBEREKRE, a CSALÁDOKRA költse! Mivel az állami költségvetés
az állampolgárok pénzével gazdálkodik, és ezt az állampolgárok megbízásából
teszi, ez a valódi ÖNGONDOSKODÁS!
... vagyis NEM IGAZ, hogy "Az
öngondoskodás … döntően nem az államnak, ... az elsőrendű felelőssége,
... ez alapvetően az egyének és családok feladata, …" (Matolcsy
2005, 53.o.)
A CSOK program mérhetetlen
cinizmusa, hogy DUPLA ÖNGONDOSKODÁST
VÁR EL a családoktól, amikor a költségvetésbe befizetett
saját pénzüket feltételekhez kötött "támogatásként" adja vissza,
annak fejében, hogy ha a "támogatott" összeg többszörösével,
azaz egy életre szóló adóssággal ismét "öngondoskodik" a család!
Ezt a cinizmust csak tetézi, hogy a társadalmi
létfeltételnek tekinthető családi
otthon megteremtését üzleti tranzakciónak tekintik
(lásd a fenti EurOP-2005
idézeteket!) és ezekbe a tranzakciókba, meglévő és még meg sem született
emberi életekkel üzletelnek.
Ráadásul hazug, eltitkolt módon úgy tervezik, hogy
"… az
államháztartás számára az EurOP bevezetése nem nullszaldós, hanem 100
%-os többletbevételt hoz." (Matolcsy
2005, 70.o.)
Arról még számításokat
sem végeztek, hogy ha ennek az aljas emberkereskedelemnek a vonzatait
a családi kassza oldaláról vizsgálnánk, akkor milyen egyenleget kapnánk?!
Vajon
3 gyerek 18-20 évi felnevelési költségei, hogy viszonyulnak az egyszeri
10 millió forinthoz,
amit az állam kecsegtető "támogatásként" nyújt, visszaélve
azzal,
hogy az emberek többsége csak a (számára) nagy számot nézi,
az azzal vállalt életre szóló kötelezettségeket felmérni sem tudja.
BOTRÁNY!
A KSH adatai szerint 2013-ban 158 darab,
2014-ben 293 darab BÉRLAKÁS ÉPÜLT Magyarországon!
Az
állam tehát bízza az egymást szerető EMBEREKRE a CSÓK-ot,
mert azzal maguk is szépen elboldogulnak!
A családok ugyanis NEM ingatlan kereskedők,
így NEM VIRTUÁLIS (lakás)TULAJDONRA,
hanem BIZTONSÁGOSAN (generációkon át) ÉLHETŐ OTTHONRA van szükségük!
...
azaz drága lakástulajdon helyett, Olcsó
Bérlakás a CSaládoknak!
Ne 10 millió forintot,
hanem OLCSÓ BÉRLAKÁSOKAT kínáljanak 10 millió magyar embernek!
|
|
Akiket
még NEM GYŐZTEK MEG a fentiek ...
arról, hogy a CSOK
program NEM a kispénzű CSALÁDOK OTTHONTEREMTÉSÉRŐL szól, azoknak AJÁNLOM
FIGYELMÉBE a kormány 2016. január végén tartott sajtótájékoztatóját,
különösen a sárgával kiemelt
rendelkezéseket, amelyeket "természetesen" visszamenőleges
hatállyal érvényesít!
Ezekből
a rendelkezésekből egyértelművé válik, hogy
a kormány a CSOK programmal
(is)
a FEUDÁLIS MAGYARORSZÁG
új arisztokráciájának létrejöttét támogatja,
és NEM A CSALÁDI OTTHONTEREMTÉST!
T.Dénes T. (www.titoktan.hu),
2016. február 1.
|
BOTRÁNYOS
kormányrendeletek!
|